Thursday, November 12, 2020

Apa itu Tote Bag & Fungsinya?🧐👜

Assalamualaikum semua...Apa khabar? Bersua kita kembali dalam blog saya yeahhh...Alright hari ni saya nak share dengan korang mengenai tote bag...Memandangakn saya menjual tote beg kan..So korang boleh lah tambah-tambah ilmu sikit heheheh...Okay rasanya ramai yang suka guna tote bag kan. Ada macam-macam design tote beg. Dari yang simple guna canvas/belacu putih hinggalah ditambah dengan berbagai aksesori untuk tampak lebih menarik.

Pernah tertanya-tanya mengapa tote bag dipanggil tote bag? Pada abad ke-17, orang biasa menggunakan istilah 'tote', kadang-kadang 'tate', yang bermaksud 'membawa' atau 'menanggung'. Pada ketika itu tote beg telah digunakan oleh semua orang yang diperbuat dari kain dan berbentuk seperti karung. Kalau korang nak tahu lebih terperinci korang boleh Google okay...Banyak maklumat korang boleh dapat...Seterusnya kita pergi kepada jenis design, kegunaan & fungsi tote beg...

Jenis design : Beg tangan jenis Tote / Tote handbag kebiasaannya berbentuk segi empat dan bersaiz lebar. Terdapat pelbagai pilihan fabrik seperti kulit, kanvas dan nilon pada sebuah beg tangan Tote. Tote bag ni ada macam-macam size, tapi selalunya size macam ni lah. Sesuai untuk Casual style ataupun Formal!

Kegunaan: Saiz besar dan lebar Tote sesuai digunakan untuk anda ke pejabat atau ke kolej. Buku dan laptop boleh dibawa menggunakan beg tangan Tote. Sangat berguna ya Tote bag ni!

Fungsi Tote Beg:

Tote bag kebiasaannya menjadi pilihan student kerana ianya mudah di bawa kemana saja dan boleh di isi dengan banyak benda seperti fail, buku-buku dan sebagainya.

Di bawah adalah fungsi tote bag:

1. Mudah dan senang digunakan
Tote bag sangat mudah digunakan kerana ianya hanya digantung di bahu kita sahaja. Ianya juga memudahkan anda untuk mencari barang.

2. Banyak kegunaan
Ianya sangat hanyak kegunaan bagi student universiti, orang yang bekerja kerana ianya sangat fleksibel dan memudahkan anda semua.

3. Penampilan anda nampak lebih elegen
Tote bag sangat mudah dan sesuai digayakan dengan pelbagai gaya anda.

4. Design yang unik dan berbeza
Tote bag mempunyai banyak design dari segi keperluannya, ukuran, bentuk dan sebagainya.

So kalau korang yang berkenaan dengan tote bags boleh terus purchase dekat saya okay....link seperti di bawah yee..nak usha2 dulu pun bolehh..then terus grab wokay..

Shopee : https://shopee.com.my/bonamana_star.my

Facebook : https://web.facebook.com/BonamanaStar-101131244990354

#totebagscantik #totebagsmurah #totebagsletops

No comments:

Post a Comment

Kelebihan Jual Barang di Shopee

 Assalamualaikum semua...Apa khabar? saya baik2 saja..Harapnya kamu semua baik2 saya...Alright hari ni saya nak share dengan korang semua ke...